Сучасна стоматологічна клініка в Ужгороді,Всі види стоматологічних послуг,м.Ужгород вулиця Швабська 67,ПН-ПТ: 09:00-19:00 СБ: 10:00-14:00 НД: вихідний,-10% ЗНИЖКА НА МЕТАЛОКЕРАМІЧНІ КОРОНКИ ТА МОСТИ,Лікування кореневих каналів під мікроскопом

Чи впливає вагітність на стан здоров’я зубів? У жодної жінки вона не протікає однаково. Протягом цього особливого періоду жінку можуть спіткати такі стоматологічні проблеми:

– може змінитися кислотність ротової порожнини, а це стане сприятливим середовищем для утворення бактерій і майбутньому розвитку карієсу;

– вітаміни та мінерали у недостатній для здоров’я зубів кількості;

– по причинах змін гормонального фону – можливий розвиток гінгівіту(запалення ясен), через який можлива навіть втрата зубів;

– розвиток карієсу та його ускладнень через накопичення нальоту та зубних відкладень ( а це постійна персистенція стрептококу у ротовій порожнині).

До того ж, ці всі проблеми можуть супроводжуватись неприємним больовими відчуттями.

Найкращим часом для вирішення питань, пов’язаних зі здоров‘ям ротової порожнини є етап, коли ви ще тільки плануєте вагітність. Та, будучи на будь-якому терміні вагітності  – не варто відкладати візит до лікаря-стоматолога. Памятайте, що самолікування та народні засоби можуть тільки нашкодити, на відміну від кваліфікованої допомоги фахівця, лікаря.

Наші спеціалісти можуть вирішити будь-які проблеми ротової порожнини вагітних, не нашкодивши малюку та здоров’ю жінки. Пропонуємо безпечні:

– рентген;

– знеболення;

– профілактику та лікування будь-яких зубних захворювань.

Ми дбаємо про кожного клієнта з особливою увагою.